Strona główna » Regulamin
Kontakt
  • Sklep Fotograficzny FOTO-JANAL
    NIP: 953-105-81-55

  • E-mail:sklep@e-janal.pl
  • Telefon602-288-501
    523705110
  • Fax523705110
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 17.00, w soboty 10.00 - 14.00
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Regulamin

Regulamin sklepu

FIRMA
Sklep internetowy FOTO-JANAL, dostępny pod adresem internetowym http://www.e-janal.pl, prowadzony jest przez Jana Głowackiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą JANAL, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki.
NIP:953-105-81-55, REGON:093093236
PRODUKTY


PRODUKTY
W naszej ofercie znajdują się produkty wprowadzone zgodnie z obowiązującym prawem,wolne od wad fizycznych i prawnych.
Ceny podawane są w cenach brutto,zawierają podatek VAT i są podawane w polskiej walucie.Na każdy produkt wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę VAT.
Produkty znajdujące się na stronie e-janal.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.


SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
Zamówienia można składać
-na stronie: www.e-janal.pl
-telefonicznie: 602288501
-mailowo:


REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Zamówione produkty są wysyłane za pomocą firm kurierskich.
Można je także odebrać osobiście w naszej placówce:
JANAL , ul.Piękna 13 ,85-303 Bydgoszcz


FORMY PŁATNOŚCI
-Przelew na konto bankowe sklepu.Towar jest wysyłany w okresie 48h od wpłaty na konto.
-Płatność przy odbiorze.Płatność kurierowi w momencie odbioru towaru.


PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo do odstąpienia od umowy posiada osoba fizyczna dokonująca zakupu, który nie jest bezpośrednio związany z jej działalnością gospodarczą lub zawodową na podstawie art.22 Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30.05.2014 o Prawach konsumenta.
Termin
Z prawa tego można skorzystać w terminie 14 dni bez podania przyczyny.(Termin liczy się od dnia otrzymania towaru).
Procedura
W tym czasie należy poinformować na o swojej decyzji pisząc adres       .
Prześlemy niezwłocznie mailowe potwierdzenie otrzymania tej informacji.
Warunki
Warunkiem skorzystania z możliwości zwrotu towaru jest dostarczenie kompletnego towaru razem z wszystkimi akcesoriami w terminie 14 dni od przekazania nam informacji o odstąpieniu od umowy. Jeżeli będą Państwo wysyłać towar, liczy się data wysłania towaru.
Odpowiedzialność za zużycie
W przypadku korzystania w tym czasie z rzeczy, ponoszą Państwo odpowiedzialność za zmniejszenie jej wartości.
Kwota ta zostania potrącona od ceny towaru zgodnie z art. 34.4 ustawy z dnia 30.05.2014 o Prawach konsumenta.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Państwu cenę towaru.
Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki.
Zwrotu płatności dokonamy do 14 dni od dnia, w którym otrzymamy towar, przy użyciu takiej formy płatności, jaka została użyta do zakupu.
Za zwrot płatności nie pobieramy dodatkowych opłat.

Formularz odstąpienia od umowy
Do
JANAL Jan Głowacki, ul. Piękna 13, 85-303 Bydgoszcz,

tel. 602288501, e-mail: 

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

Data sprzedaży:

Numer faktury lub paragonu:

Imię i nazwisko
Adres

Miejsce zwrotu
Towar należy zwrócić osobiście do naszego sklepu:
JANAL Jan Głowacki, ul. Piękna 13, 85-303 Bydgoszcz
lub wysłać na powyższy adres.

 

Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową
Przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (włącznie z późniejszymi zmianami) określają niezgodność towaru z umową i dodatkową odpowiedzialność sprzedawcy gdy zakupu dokonał konsument jako osoba fizyczna bez związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca odpowiada przed konsumentem jeśli towar w chwili wydania jest niezgodny z umową lub jeśli tą niezgodność stwierdzono przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru.
O przypadku niezgodności towaru z umową konsument powinien powiadomić sprzedawcę w formie pisemnej.
Towar z opisem określającym jego niezgodność z umową oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji reklamacji należy dostarczyć sprzedawcy na koszt reklamującego.
Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru z umową gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć.
Jeżeli rozstrzygnięcie zasadności żądania kupującego będzie wymagało dodatkowych ekspertyz wykonywanych przez autoryzowany serwis producenta, to sprzedawca udzieli odpowiedzi kupującemu na jego pismo w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od kupującego reklamowanego produktu włącznie z pismem reklamacyjnym.
Jeżeli żądanie kupującego zostanie uznane za zasadne to sprzedawca poniesie wszystkie koszty związane z dostawą naprawionego lub nowego produktu wolnego od wad do kupującego.
Jeżeli okaże się, że zgłoszona przez klienta reklamacja jest bezzasadna, sprzedawca odeśle reklamowany towar na koszt kupującego. Kupujący zgodnie z obowiązującymi przepisami w pierwszej kolejności może żądać wyłącznie doprowadzenie towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę.
Polityka prywatności
Dane osobowe klienta są przetwarzane w celach realizacji zamówienia oraz w celach marketingowo-promocyjnych, jeżeli wyraziliście Państwo na to zgodę.
Chronimy je zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Dz 2002 r., Nr 101 poz 926 włącznie).
Mają Państwo prawo do zażądania wprowadzenia w nich zmian lub zaprzestania ich przetwarzania.
Można je złożyć w formie pisemnej lub mailowej.

 

 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu