Formularz odstąpienia od umowy
Do
JANAL Jan Głowacki, ul. Piękna 13, 85-303 Bydgoszcz,
tel. 602288501, e-mail:
Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
Data sprzedaży:
Numer faktury lub paragonu:
Imię i nazwisko
Adres
Miejsce zwrotu
Towar należy zwrócić osobiście do naszego sklepu:
JANAL Jan Głowacki, ul. Piękna 13, 85-303 Bydgoszcz
lub wysłać na powyższy adres.
Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową
Przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (włącznie z późniejszymi zmianami) określają niezgodność towaru z umową i dodatkową odpowiedzialność sprzedawcy gdy zakupu dokonał konsument jako osoba fizyczna bez związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca odpowiada przed konsumentem jeśli towar w chwili wydania jest niezgodny z umową lub jeśli tą niezgodność stwierdzono przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru.
O przypadku niezgodności towaru z umową konsument powinien powiadomić sprzedawcę w formie pisemnej.
Towar z opisem określającym jego niezgodność z umową oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji reklamacji należy dostarczyć sprzedawcy na koszt reklamującego.
Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru z umową gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć.
Jeżeli rozstrzygnięcie zasadności żądania kupującego będzie wymagało dodatkowych ekspertyz wykonywanych przez autoryzowany serwis producenta, to sprzedawca udzieli odpowiedzi kupującemu na jego pismo w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od kupującego reklamowanego produktu włącznie z pismem reklamacyjnym.
Jeżeli żądanie kupującego zostanie uznane za zasadne to sprzedawca poniesie wszystkie koszty związane z dostawą naprawionego lub nowego produktu wolnego od wad do kupującego.
Jeżeli okaże się, że zgłoszona przez klienta reklamacja jest bezzasadna, sprzedawca odeśle reklamowany towar na koszt kupującego. Kupujący zgodnie z obowiązującymi przepisami w pierwszej kolejności może żądać wyłącznie doprowadzenie towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę.
Polityka prywatności
Dane osobowe klienta są przetwarzane w celach realizacji zamówienia oraz w celach marketingowo-promocyjnych, jeżeli wyraziliście Państwo na to zgodę.
Chronimy je zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Dz 2002 r., Nr 101 poz 926 włącznie).
Mają Państwo prawo do zażądania wprowadzenia w nich zmian lub zaprzestania ich przetwarzania.
Można je złożyć w formie pisemnej lub mailowej.